برای خرید از طریق واتس آپ درخواست خود را ارسال کنید 09033881506

media

لوله پلی اتیلن 25 میلی متری محصولی همه کاره و قابل اعتماد است (برای دریافت قیمت لوله پلی اتیلن تماس بگیرید) که در طیف گسترده ای از کاربردهای لوله کشی و آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. سبک وزن و نصب آن آسان است و در برابر خوردگی و بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم است. همچنین در برابر ترک خوردگی و شکافتگی بسیار مقاوم است و برای استفاده در مناطقی با درجه حرارت شدید گزینه ایده آلی است. این لوله معمولاً در خطوط آبرسانی، سیستم های زهکشی و سیستم های آبیاری استفاده می شود. همچنین در سیستم های فاضلاب و سپتیک استفاده می شود و می توان از آن برای حمل گاز و سایر مایعات استفاده کرد. علاوه بر این، لوله پلی اتیلن 25 میلی متری در بسیاری از کاربردهای صنعتی استفاده می شود و می توان آن را برای رفع نیازهای خاص سفارشی کرد.

مزایای لوله پلی اتیلن 25 میلی متری

لوله پلی اتیلن 25 میلی متری مزایای زیادی نسبت به انواع دیگر لوله ها دارد. سبک و انعطاف پذیر است و حمل و نصب آن را آسان می کند. در برابر خوردگی مقاوم است و برای استفاده در مصارف صنعتی، کشاورزی و مسکونی مناسب است. همچنین ضد آب است، بنابراین برای استفاده در سیستم های لوله کشی، آبیاری و زهکشی مناسب است. علاوه بر این، لوله پلی اتیلن 25 میلی متری مقرون به صرفه است و می توان آن را بازیافت کرد و آن را به یک انتخاب سازگار با محیط زیست تبدیل می کند.

نصب و نگهداری لوله پلی اتیلن 25 میلی متری

نصب و نگهداری لوله پلی اتیلن 25 میلی متری فرآیندی ساده است. لوله باید در ترانشه ای قرار گیرد که کمی پهن تر از قطر لوله باشد و ترانشه را باید با ماسه یا شن پر کرد تا سطح و سطحی هموار برای لوله فراهم شود. سپس لوله باید در ترانشه گذاشته شود و با گیره یا گیره محکم شود. پس از نصب، لوله باید به منبع آب متصل شود و از نظر نشتی آزمایش شود. تعمیر و نگهداری لوله باید شامل بازرسی های منظم برای اطمینان از عاری بودن از ترک یا آسیب های دیگر باشد و هر گونه تعمیرات لازم باید در اسرع وقت انجام شود. علاوه بر این، لوله باید از هر گونه زباله یا کثیفی که ممکن است در طول زمان ایجاد شده باشد تمیز شود.

مشخصات لوله پلی اتیلن 25 میلی متری

لوله پلی اتیلن 25 میلی متری یک انتخاب محبوب برای بسیاری از کاربردهای لوله کشی و آبیاری است. این یک ماده بادوام و سبک وزن است که نصب آن راحت تر از لوله های سنتی است. این لوله با طیف وسیعی از مشخصات تولید می شود که شامل طیفی از قطرهای خارجی از 20 میلی متر تا 160 میلی متر، حداقل ضخامت دیواره 2.3 میلی متر و حداکثر فشار عملیاتی 25 بار است. همچنین در برابر خوردگی، سایش و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مقاوم است و در رنگ ها و طول های مختلف موجود است.

دوام لوله پلی اتیلن 25 میلی متری

لوله پلی اتیلن 25 میلی متری یک ماده فوق العاده بادوام است که برای سال ها دوام طراحی شده است. این پلاستیک از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته شده است که در برابر خوردگی بسیار مقاوم است و قادر به تحمل دما و فشار شدید است. این لوله همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است و آن را برای کاربردهای بیرونی مناسب می کند. این لوله به گونه ای طراحی شده است که قوی و انعطاف پذیر باشد و می تواند کاربردهای مختلفی را انجام دهد. علاوه بر این، لوله فوق العاده سبک است و نصب و حمل و نقل آن را آسان می کند. دوام لوله برای کاربردهای مسکونی و تجاری ایده آل است، زیرا بسیار قابل اعتماد است و برای چندین سال دوام می آورد.

جهت دریافت قیمت لحظه ای لوله و اتصالات پلی اتیلن با شماره 02636608315 و یا همراه 09033881506 تماس حاصل فرمایید.


به امید ایران آباد ، موفق و سربلند باشید.

نظرها: 0

دیدگاهی وجود ندارد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما را نمیتوان منتشر کرد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند*

برچسب ها
آبیاری قطره ای آبياري تحت فشار سیستم های آبیاری آبیاری بارانی جوشکاری لوله جدول فنی لوله پلی اتیلن تکاب اتصال شرکت گسترش پلاستیک كاربرد لوله های پلی اتيلن ساختار لوله پلی اتیلن مقاومت شيميايی پلی اتيلن انواع لوله های پلی اتيلن مزایای لوله های پلی اتیلن معايب لوله های پلی اتيلن اتصالات در لوله های پلی اتيلن لوله پلی اتیلن مخصوص آب دریا لوله پلی اتیلن لوله کشی فاضلاب لیست قیمت اتصالات تک پی وی سی پارس مزایای روش آبیاری بارانی كاهش نیروی كارگری در آبیاری بارانی صرفه جویی در مصرف آب با آبیاری قطره ای استفاده های ویژه از آبیاری بارانی منهول پلی اتیلن معايب استفاده لوله های پلی اتيلن لوله مانیسمان لوله پلی اتیلن تک جداره مقاومت در برابر پوسیدگی لوله پلی اتیلن تاریخچه لوله پلی اتیلن و مواد اولیه پلی اتیلن استاندارد لوله های پلی اتیلن استاندارد لوله پلی اتیلن 14427-1 لوله پلی اتیلن گاز لوله پلی اتیلن doc قیمت لوله پلی اتیلن لوله پلی اتیلن گرید A لوله پلی ایتلن کشاورزی کاربرد لوله پلی اتیلن قطره چکان لوله آبیاری پلی اتیلن دمای آب آبیاری قیمت لوله خواص لوله پلی اتیلن سنگین قیمت لوله پلی اتین خواص لوله پلی اتین اتصالات پلی اتیلن آب بر زنجان طارم آب پخش بوشهر دشتستان لوله پلی اتیلن سایز 16 میلیمتر لیست قیمت لوله پلی اتیلن لوله پلی اتیلن 16 لوله پلی اتیلن قطره ای لوله پلی اتیلن 20 میلیمتر لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر لوله پلی اتیلن سایز 50 میلی متر لوله پلی اتیلن 63 میلی متری لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر لوله پلی اتیلن سایز 90 میلیمتر دستگاه جوش لوله پلی اتیلن